Hej Jeg udlejer min lejlighed på Frimestervej da jeg flytter i kollektiv. Det er en super ideel lejlighed som ligger tæt ved byen i området omkring Nørrebro Station lidt tilbagetrukket fra byens larm på en stille sidegade til Lygten. Huslejen er på 5000 kr. og der ønskes en måneds husleje i depositum. Lejligheden består af et stort rum samt et godt køkken og et nyrenoveret badeværelse. Desuden har lejligheden 2 altaner. En normal altan og en fransk altan i køkkenet. Det er den ideelle studiebolig hvor man har alt hvad man skal bruge. Det er muligt at bo 2 personer i lejlighed. CPR-registrering er ligeledes muligt. Lejligheden ligger tæt på gode indkøbsmuligheder i form af en Netto, Lidl og en Meny i gåafstand. Der er også flotte naturområder i området. Især området omkring Utterslev Mose er meget naturskønt. Der er et vaskeri i foreningen. Lejligheden kan overtages med indflytning fra d. 15 januar. Skriv hvis det har nogen interesse så kan vi aftale fremvisning i løbet af de næste par uger.
Se mere på findroommate